Home | News | MARC O’POLO breidt samenwerking met metapeople uit

Back to the Board

News @ntl

  • Posted on 25th January 2017

MARC O’POLO breidt samenwerking met metapeople uit

Utrecht, 26 januari 2017 – Online performance bureau metapeople, onderdeel van NetBooster Group, gaat de online marketing activiteiten van premium fashion brand MARC O’POLO in een groot aantal Europese landen voor haar rekening nemen. Hiermee wordt een succesvolle samenwerking voortgezet en uitgebreid.

metapeople verzorgde al de Affiliate Marketing activiteiten voor MARC O’POLO. Hieraan wordt nu PPC, Display en Social Media toegevoegd binnen zeven Europese landen (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, Zweden, België en Nederland). De overkoepelende strategie heeft als belangrijkste doel online sales te verhogen middels een multi-channel, cross-device aanpak.

MARC O’POLO Online Director Felix Kreyer over de keuze voor metapeople:
“Gezien de succesvolle samenwerking die we binnen de affiliate channels met metapeople hadden (een drie keer hogere orderwaarde nu in vergelijking met 2013) was ons gevoel ten aanzien van het metapeople NetBooster netwerk al zeer positief. Zij zijn als geen ander in staan om onze internationale aanwezigheid om te zetten in cross-channel campagnes door de lokale marktkennis en op-maat aanpak. Vervolgens wisten ze ons met hun sterke team en marketingmix-aanpak te overtuigen om de samenwerking te verstevigen en uit te breiden.”

metapeople Duitsland Managing Director Julius Ewig:

“We zijn erg trots om voor een mooi merk als MARC O’POLO aan de slag te gaan naast fashion brands als The Sting, Van Haren en luxury brand Estee Lauder waar we al voor werken. Een van de uitdagingen die voor ons ligt is het dichten van het cross-channel gat tussen branding en performance. Een geïntegreerde en efficiënte data-aanpak, om onze specialisten alle tools in handen te geven om activiteiten nog persoonlijker en relevanter in te zetten, vormt daarbij de basis van onze aanpak.”

 


 

 Over metapeople | www.metapeople.nl

metapeople is een ervaren en onafhankelijk online performance marketing bureau met ruim 18 jaar ervaring. metapeople richt zich op online marketinginzet met een geïntegreerde data-aanpak als basis. We bieden strategie en uitvoering van de meest uiteenlopende internetmarketingmiddelen: van SEO tot SEA, van content marketing tot Display & RTB. metapeople werkt voor bekende merken als  The Sting, Estee Lauder, Groupe SEB, Hertz, Corendon, Euromaster, Van Haren en Belvilla.
Ons internationale netwerk is actief met ruim 25 kantoren en 850 consultants wereldwijd. metapeople Benelux is onderdeel van de NetBooster Group. Deze werd opgericht in 1998 en is beursgenoteerd op de aandelenbeurzen van Parijs.

Noot voor redacties:

Vragen naar aanleiding van dit persbericht?
Neem dan contact op met: 

Judith Nissen (Marketing Communications Manager metapeople Benelux)
e: judith.nissen@metapeople.com
m: 0623847738

 

Posted byNetBooster (Group)